Bir Önceki Haber : İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Bir Sonraki Haber: KSN Lojistik Gecesi
TÜM HABERLERİ GÖR

Haber Ayrıntıları

  • 07/06/2018
  • KSN LOJİSTİK GENEL MÜDÜRÜ ORKUN KARAYEL, LOJİSTİK MÜŞTERİLERİne DANIŞMANLIK HİZMETİ DE VERDİKLERİNİ SÖYLEYEREK, “DANIŞMANLIK HİZMETLERİMİZLE MÜŞTERİLERİMİZE TASARRUF İMKANI SAĞLIYORUZ.

KSN LOJİSTİK YÜZDE 20 BÜYÜMEYİ HEDEFLİYOR

KSN LOJİSTİK GENEL MÜDÜRÜ ORKUN KARAYEL, LOJİSTİK MÜŞTERİLERİne DANIŞMANLIK HİZMETİ DE VERDİKLERİNİ SÖYLEYEREK, “DANIŞMANLIK HİZMETLERİMİZLE MÜŞTERİLERİMİZE TASARRUF İMKANI SAĞLIYORUZ. 2016’DA YÜZDE 43 BÜYÜME SAĞLAYAN ŞİRKETİMİZ 2017 YILINDA YÜZDE 20 ORANINDA BÜYÜMEYİ HEDEFLİYOR” DEDİ.

Ksn Lojistik Genel Müdürü Orkun Karayel, Ksn Lojistik’in 1982 yılında babası Nadir Karayel tarafından bir şahıs şirketi olarak kurulduğunu belirterek, yıllar içinde kazanılan tecrübeler ile şirketinin nasıl geliştiğini anlattı. 1982 ile 1990 yılları arasında Karadeniz Bölgesi’ne bölgesel kargoculuk yaptıklarını söyleyen Karayel, “1990 yılında limited şirket olan Ksn Lojistik, 1990 ile 2002 yılları arasında yoğun olarak proje bazlı taşımacılık faaliyetlerinde bulundu. 2000’li yıllarda lojistik tanımının hayatımıza girmeye başlamasıyla sektördeki bu değişimi fırsat bilip, 2004 yılında ilk lojistik müşterisini bünyesine katarak iyi bir lojistik şirketi olmak hedefiyle bugüne kadar gelişimini sürdürdü” dedi.

Son 3 yıldır müşterilerine lojistik hizmet teklifini oluşturmadan önce danışmanlık hizmeti de verdiklerine değinen Karayel, “Amacımız mevcut piyasa koşullarında müşterilerimize ekonomik çözümler sunarak lojistik operasyonlarında verimliliklerine katkıda bulunmak. Bu çalışmalar neticesinde müşterilerimize lojistik maliyetlerinde tasarruf da sağlayabiliyoruz” diye konuştu.

Danışmanlık hizmetlerini depo tasarımı, stok yönetimi ve dağıtım operasyonları üzerine verdiklerine işaret eden Karayel, “Öncelikle müşterimizin mevcut durumunu analiz ediyoruz. Ardından en uygun çözüm önerisiyle, lojistik hizmet teklifini oluşturuyoruz.

Ksn Lojistik olarak müşterimizin kendi deposunda da depo yönetimi hizmeti verebiliyoruz. Mal Kabul ve Sevkiyat sahası arasında kendi sınırlarımızı belirliyoruz. Ardından müşterimizin ERP sistemine kendi WMS yazılımımızı entegre edip, ihtiyacımız olan insan kaynağını temin ettikten sonra operasyonu başlatıyoruz. Depo yönetimi hizmeti verdiğimiz müşterilerimize aynı zamanda nakliye-dağıtım hizmetleri de veriyoruz. Bunun yanısıra ulusal kargo şirketleriyle olan iş birlikteliklerimiz sayesinde müşterilerimize kargo hizmeti de sunabiliyoruz” açıklamasını yaptı.

“EN ÖNEM VERDİĞİMİZ UNSUR; HİZMETLERİMİZİN SÜRDÜRÜLEBİLİR OLMASI”

Filolarında 56 adet özmal araç bulunduğu bilgisini veren Karayel, “Kendi araçlarımızı İstanbul dışına çıkarmıyoruz, şehirdışı sevkiyatları kiralık araçlarımız ya da piyasadan temin ettiğimiz araçlarla yapıyoruz. Filomuz yeni proje işlerimizle yavaş yavaş artıyor. Sözleşmeli çalışan 80’e yakın aracımız var. Ayrıca sistemimize kayıtlı bin 200 adet araç bulunuyor.

Biz müşteri sayısı bakımından butik bir lojistik şirketiyiz. Müşterilerimizle bir tedarikçi gibi değil, çözüm ortağı olduğumuzu hissettirmeye çalışıyoruz. Asıl hedefimiz kaliteli müşterilerle çalışmak. İşimizde en önem verdiğimiz unsur, hizmetlerimizin sürdürülebilir olması. Buna bağlı olarak da müşterilerimizle uzun soluklu çalışmayı hedefliyoruz şeklinde konuştu.

“2016 ‘ DA YÜZDE 43 BÜYÜDÜK”

2016 yılında yüzde 43 oranında büyüdüklerini belirten Karayel, “Özellikle otomotiv yedek parça sektöründe depolama ve dağıtım faaliyetleriyle ilgili çok ciddi altyapı çalışmaları yaptık. Bu konuda IT altyapımızı da geliştirdik. Kurumsal müşterilerimizle birlikte operasyonlarımızı büyütüyoruz. 2017 ‘de Nisan sonunda çok daha çarpıcı bir hizmet şekliyle piyasaya çıkacağız. Önemli bir depo yönetimi hizmetini daha sektöre kazandırmayı planlıyoruz. Türkiye’de hizmet sektöründe yüzde 20 büyümüyorsanız küçülüyorsunuz demektir. 2017’de yüzde 20 büyümeyi öngörüyoruz. İşinizi düzgün ve doğru yaptığınızda ve de sürekli geliştirmek için çabaladığınızda iyi bir hizmet verebiliyorsunuz. Bu hizmetler piyasa da müşteri tarafında doğru algılandığında dönüşler pozitif oluyor ve bizi büyüme hedefimize ulaştırıyor” dedi.

“SEKTÖRDE DİJİTALLEŞME YETERLİ DEĞİL”

Lojistik sektöründe dijitalleşmeyi yeterli görmediğini ifade eden Karayel , “Dijitalleşme ciddi bir yatırım ve sabır işi.. Sektörde dijitalleşmenin artması için geleneksel yöntemlerin artık ilerlemeye izin vermediğini gören her şirketin yatırım yapması gerekiyor. Çünkü tamamen dijital bir toplum haline geldik. Marketing artık tamamen dijitalleşti. KSN Lojistik olarak dijitalleşmeye ciddi bir bütçe ayırıyoruz. Eğer dijital dünyaya ayak uyduramazsak , gelecekte kendimizi ve şirketimizi geliştirmek çok daha zor olacak” değerlendirmesini yaptı.

“MÜŞTERİLERİMİZE VERECEĞİMİZ HİZMETLERİN VİDEOSUNU İZLETTİRECEĞİZ”

Karayel , sözlerine şöyle devam etti. “ Bundan sonra danışmanlık sürecinde elde ettiğimiz verilerle, danışmanlık süreci sonunda müşterilerimize yeni lojistik iş modelinin videosunu izlettireceğiz. Yabancı bir firmayla uzun süredir işbirliği içerisindeyiz. Ön anlaşma yapıldı. Bu hizmetimizle birlikte, hizmetlerimizle ilgili müşterilerimize hayal kurdurmak yerine, daha somut birşeyler gösterebileceğimize inanıyoruz.”